حسینیه صاحب الزمانی وکمبود تجهیزات


 

حسینیه صاحب الزمانی روستای دل آباد به همت اهالی وخیرین محترم(که کمال تشکر رااز آنها داریم) از امکانات حداقلی برخور دار است که تامین اقلام مورد نیاز با توجه به خشک سالی های چندین ساله از توان اهالی روستا خارج بوده ومساعدت وهمت وهمراهی خیرین نیک اندیش را می طلبد.

اما کمبود اساسی حسینیه صاحب الزمانی روستای دل آباد در حال حاضر عبارتنداز:

۱-سیستم گاز کشی:
پخت وپز در آشپزخانه صاحب الزمانی روستا ی دل آباد به شیوه قدیمی که حرارت با آتش چوب تامین می شود انجام می شود که علاوه برآنکه در زمستان تامین چوب خشک سخت است خود آسیبی برای محیط زیست روستا می باشد.

۲-سیستم سرمایشی

شاید تصور اولیه آن باشد بعلت آنکه دل آباد در ارتفاع قرار دارد نیاز به سیستم سرمایشی ندارد٬ قطعا اینگونه نیست. از آنجاییکه حسینیه در گود ترین قسمت روستا واقع است نیاز مبرم به سیستم سرمایشی ، علی الخصوص در ماه مبارک رمضان دارد تا در دوره قرآن و دیگر مراسم روزه داران با مشکل کمتری مواجه شوند.

۳-سیستم گرمایشی

حسینیه، دوسیستم گرمایشی دارد که هر دوقدیمی ونیاز به تعمیر اساسی یا جایگزین دارند به طوری که در فصل سرما بوی نفت تمام حسینیه را فرا می گیرد و با توجه به فرسوده بودن از ایمنی لازم برخوردار نبوده و ممکن است حوادث غیرقابل جبرانی را رقم بزند.

۴-دیگ:

دیگ ها از نوع مسی بوده که فرسوده ومندرس گشته وجوابگوی نیاز فعلی نیز نمی باشند. علی الخصوص در جشن غدیر وتاسوعا وعاشورا و دیگر مراسم عزا وشادی به شدت با کمبود دیگ مواجه می شود وکار بسیار سخت می شود که لزوم خریداری دیگ را ضروری نموده است.

۵-سبزی خورد کن:

خوردکردن سبزی وپیاز در آشپزخانه دستی انجام می شود که وقت گیر بوده وخورد کردن پیاز با آن بسیار سخت می باشد.

۶-سیستم تهویه”

آشپزخانه فاقد سیستم تهویه بوده بویژه که حرارت با آتش تامین می شود.دود تمام فضای آشپزخانه را فرا می گیرد کار در آن سخت می شود وحتی باعث سیاهی خود حسینیه می گردد.

۷-فریزر

حسینیه فاقد فریزر بوده که نگهداری گوشت در فصل گرم سال را با مشکل مواجه کرده و تامین آن را برای اهالی ، در روز جلسه سخت وهزینه آور وبا دغدغه تاخیر همراه کرده است.

۸-کاسه استیل:
از بیشترین غذا هایی که در حسینیه طبخ می گردد آبگوشت وآش می باشد که در حال حاضر کاسه های استیل موجود جوابگوی نیاز نبوده وکاسه های ملامین قبلی مندرس وقابل استفاده نمی باشد.

که از خیرین محترم درخواست به همکاری برای تامین اقلام فوق ویا اختصاص مبلغی بدین منظور می نماییم.

۲-حسینیه صاحب زمانی

شماره کارت:۶۰۳۷۹۹۷۲۲۷۲۲۷۹۰۸
شمارحساب:۰۱۰۸۹۸۶۲۶۰۰۰۵

شماره های تماس هیات امنای هیات صاحب الزمانی

۰۹۱۵۱۶۳۳۶۵۴ آخوندی

۰۹۱۵۹۶۳۹۶۶۸ سلمانی

۰۹۱۵۸۶۴۳۱۶۴ ابراهیمی

۰۹۱۵۱۶۰۸۳۳۲ احمدی

۰۹۱۵۱۶۰۳۶۵۰ بهزادی